گرچه ویروسی شدن هرگز نباید هدف کمپین بازاریابی ویدئویی شما باشد (هرگز!) ، به نظر می رسد که این اصطلاح در سال جاری پا گرفته ، حتی منفجر شده است ...
بازاریابان ، ما آمارهای زیادی از این دست را شنیده ایم: هر روز 5 میلیارد ویدیو در YouTube تماشا می شود ، 1200٪ اشتراک بیشتر توسط ویدیوهای اجتماعی نسبت به متن و تصاویر تولید می شود ، فیلم ها در یک صفحه مقصد 80٪ تبدیل را افزایش می دهند و 80٪ از کاربران یک تبلیغ ویدیویی را که در ماه گذشته بصورت آنلاین مشاهده کرده اند به خاطر می آورند.
ادامه مطلب ...